Youre my sunshine

Tjenaree =D

Hur ska er dag se ut? min dag ser väll rätt rutten ut.
Om inte jag ska va med Tovin&Maria, fårse om vi ens hittar på något :)
Förlåt för ett ännu dålig uppdatering dom senaste dagarna men ni vet ju varför...  (om ni läser min blogg såklart)

Igår hade vi DM match däremot, vi förlora med 4-0 mot norrköping. Dom var sjukt grymma förfan. Men dom tränar ju fyra gånger i veckan, och vi två gånger i veckan + en match.
Men vi var ju också rätt så grymma!

Nu ska jag ta och käka frukost, ciao ♥

/selmamuslijevic

bild från skolavslutningen.
- ohh vad jag saknar SOLEN&VÄRME här i linköping :( !


Kommentarer
Postat av: asmmer kungen

du kunde klippt bort fula mig från bilden:(<3333

2010-06-16 @ 22:51:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0