Vandrings dagen...

Shululul ;)

Idag kan man nog kalla dagen vandrings dagen för min del...
Jag har vandrat sönder mig överallt med mina två käraa vänner Maria&Tovin :)
Först vid ungefär 1 åkte jag ner till stan för att möta maria senare vidare mot tovin och sedan
ner till glyttinge som ligger i skäggetorp '' nya IRAQ''  och så kolla vi på fotbollsmatch.
HBK - Linköping united.
hbk vann med 3-1 trorjag, men nog om saken :)!
Senare på kvällen så var jag med min saknade bästaavän!

Jag måste skriva mer inlägg tkr jag, annars blir min blogg så rätt tråkig, eller vad säger ni ?
Men jag ska inte skriva mer, för nu ska jag käka vattenmelon ! alaaah

/ selmamuslijevic


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0