fuckface...fuckface!

Hejj fuckfacare! haha förlåt men jag har fått det i huvudet nu ... :(
Jag har lyckats VÄCKA SANDRA! fyfan vad cool jag är.. eller?
Men var tvungen att väcka henne för att vi ska till tinnis! Man ska passa på eftersom imorgon så ska det ju regna, typisk sverige ore what?
Idag ska jag iaf ta och få lite färg, min färg går lätt bort. typiskt bozzznier (a)
Men det får bli ett kort inlägg, för nu ska jag ta på mig bikinii.

Jag vill dock också säga en sak, gå in på www.anagina.blogg.se! och sen kolla hennes senaste video.
'' Muslimerna ska ta över sverige '' , hon är så jävla gryym!

/selmamuslijevic

ps: jag ska förbättra mig att lägga in nyare bilder!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0