Det är en plåga att leva utan dig.

Shaa!

Okejj, nu är jag solbränd!
Kommer nog inte kunna sova inatt, pgaa jävla solbrännan. fyfan vad det svider!

Uppdateringen dom senaste dagarna har varit skitdåligt, Ett stort förlåt för det!
Det ska ta och ändras så snart som möjligt, ja är nästan inte hemma om dagarna, så det är nog pga det.

Jag har bara fått några bilder, inte alla! Så ni får se dom imorgon!

Dom senaste dagarna har jag vart med mina älskade vänner, vi har ''luffat'' i tinnis,(tanken på hur varmt det är!) och direkt efter har vi fan sprungit till MC DONALS och köpt hela stället! :) 

Sen har jag vart hos Asmmer. Vi tog ungefär 152 bilder, haha fjortisaktigt ore what ? (:
Men det är så roligt att kolla på bilderna senare, eller framåt i livet ^^
Jag har ätit vääldigt mycket VATTENMELON!! och GLASS.
Vattenmelon är det godaste jag vet, spec när det är så varmt ute, så vill man ba moosa! (iallafall jag) =D
Vad har ni gjort under dom senaste dagarna? badat ?
Vädret här i linköping är underbart, nästa vecka kommer det bli cirka 26-28 grader!
Men nu ska jag gå ut med Sandra, vi hörs!

// selmamuslijevic

- en bild från dagen med ASMMER, bjuder på den första!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0