Barcalona / kroatien

Hejj!

Vi har bestämt att i juli ska jag,Irma&mamma ska åka till kroatien, men min syster ska däremot också åka till Barcalona. (mamma hänger bara med om vi åker till kroatien) Men själv vill jag till Barcalona. Min syster vet inte om det än att vi KANSKE ska hänga med, men min mamma ska övertala henne.
Jag vill verkligen dit, och kanske däremot kolla på en barca match!
Men haha det är ju min syster vi snackar om, hon kommer bara festa såklart...

Men om det inte blir barca, så kommer det defenetivt bli Kroatien!

Idag händer det inte så mycket förutom att jag ska till ryd. (inte för att hänga med kompisar) utan det ska vara en fotbollsturnering där, och jag funderar på att vara med, annars om jag nt ska vara med så kommer jag lyssna på Medina, för dem ska komma och sjunga :)

/ selmamuslijevic

- en rätt gammal bild på syrran,mig&Ugggg. den tiden vi lekte importer, * haha*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0