Äntligen hemmaa!

Hejj!

Detta får bli ett kort inlägg, för jag är grovt trött!

Men kom hem igår från öff, det var inte så spec. kul men det fick duga.
Super god mat däremot! :) Men östgöta tränarna var där, så det var lite press på oss.
Vi får se om jag och syrran kommer vidare iaf :)

Liseberg var så jävla roligt! Vill åka dit igen...
Har aldrig skrattat så mycket, kan inte fatta att jag åkte släng gungan eller vad den heter :O

Men ni ska få bilder nu, från dom både ÖFF och LISEBERG.

(liseberg)





Och nu kommer Öff bilder :)



OCH JAG FÅR DOCK INTE GLÖMMA GRATTA MIN BRORS STUDENT!
grattis i efterskott på studenten bror! *haha*

/ selmamuslijevic

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0